وی آی پی فایل :: مرجع فایل های برتر اینترنت

ارائه جدیدترین نرم افزارها،آموزش ها،مقالات،پروژه ها و نمونه سوالات دانشجویی از سراسر اینترنت

وی آی پی فایل :: مرجع فایل های برتر اینترنت

ارائه جدیدترین نرم افزارها،آموزش ها،مقالات،پروژه ها و نمونه سوالات دانشجویی از سراسر اینترنت

وی آی پی فایل :: مرجع فایل های برتر اینترنت

ارائه جدیدترین نرم افزارها،آموزش ها،مقالات،پروژه ها و نمونه سوالات دانشجویی و ...

آخرین نظرات
نویسندگان

۵۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

نسخه ی کامل افزایش قدرت ارداه در هفت روز یا کمتر(تضمین بازگشت وجه)

 
اگر علاقه مند به ایجاد تغییر واقعی و مثبت درزندگیتان هستید
 
لطفا تا پایان این صفحه ما را همراهی نمایید

چگونه قدرت اراده ی خود رادر 7 روز یا کمتر دو برابر کنید
تضمین شده و بدون صرف وقت زیاد

50% تخفیف به مدت محدود

در صورت عدم رضایت وجه دریافتی به حساب خریدار برگشت داده می شود

اگر آرزو می کنید که کاش اراده ی بیشتری داشتید و می توانستید استوار و با اعتماد به نفس تصمیم گرفته و دست به عمل بزنید، این نامه را حتما بخوانید.
کتاب من دقیقا به سبک یک کتاب حل المسائل گام-به-گام، تنبلی و تردیدهای شما را از بین خواهد برد و قدرت اراده ی شما را دوباره زنده خواهد کرد.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید
  • محمدمتین جوان

Dreams from my father

 

کتاب صوتی همراه با متن انگلیسی

رویاهایی از پدرم
Dreams from my father

به قلم و با صدای باراک اوباما

 

 این کتاب در مرحله اول با هدف استفاده‌ی نابینایان توسط آقای اوباما با صدای خودشان آماده شد، اما با توجه به صدای شنیدنی و زیبای آقای اوباما و همچنین نحوه ی بیان و تلفظ انگلیسی درست کلمه ها و جمله ها توسط ایشان، به خصوص برای یادگیری انگلیسی ؛ بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 این کتاب مربوط به شناخت و خاطرات و فرضیات آقای باراک اوباما (رییس جمهور سابق امریکا) است نسبت به پدرش، آقای اوباما از مادری آمریکایی سفید پوست و پدری کنیایی سیاه پوست متولد شده است، باراک تا دو سالگی بیشتر نتوانست با پدرش باشد، بعد از آن دیگر پدر را ندید، دوران گشت و گشت تا اینکه وقتی ۲۱ ساله بود و در یک خانه مجردی در شهر نیو یورک زندگی می کرد تلفنی تصادف پدرش و مرگش را به او خبر می‌دهند.

از این رو آقای باراک اوباما به فکر نوشتن خاطرات و تصورات مبهم و گنگ خود نسبت به پدر می‌افتد و آنها را جمع آوری و به صورت کتاب جمع آوری می‌کند.

کتاب رویاهایی از پدرم به قلم و با صدای باراک اوباما سرشار از امید و اراده است، خواندن و شنیدن این کتاب را به همه، به خصوص زبان آموزان برای تقویت صحبت کردن انگلیسی Speaking و شنیدار Listening ، پیشنهاد می کنیم.

فایلهای صوتی این کتاب در شش CD تهیه شده که هر CD به صورت فایل صوتی MP3 در قابل دانلود و استفاده است.

همچنین متن کتاب الکترونیکی Dreams from my father به صورتPDF همراه با فایلهای صوتی قابل دسترسی و دانلود است

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید
  • محمدمتین جوان

نقشه ایران

 

نقشه ایران قابل ویرایش و تغییر رنگ تک تک استان ها مناسب برای پرزنتیشن های پاورپوینت و تهیه فایل تحقیق و ارائه. 

در نقشه ایران قابل ویرایش می توانید رنگ بخش های مختلف نقشه ایران را به دلخواه خود تغییر دهید.

نقشه ایران قابل ویرایش دارای دو بخش اصلی است:

  • نقشه استان های ایران + شهرهای مهم
  • نقشه استان های ایران

در هر دو بخش نقشه ایران قابل تغییر می توانید رنگ تک تک استان ها را تغییر دهید.

این فایل نقشه ایران مناسب تهیه پرزنتیشن های پاورپوینت و ارائه آمار و ارقام روی نقشه ایران با دسته بندی های رنگی است. مثلا می توانید استان های گرمسیری را با رنگ زرد، استان های سردسیری را با رنگ آبی و... مشخص کنید.

نقشه ایران قابل ویرایش مناسب برای تحقیق های دانش آموزی، تحقیق های دانشجویی، ارائه های شرکتی و... است.

این یک فایل پاورپوینت (PPT) است.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید
  • محمدمتین جوان

کتاب مجموعه سوالات آزمونهای مراقبین سلامت و بهورزی

مراقبین سلامت

مجموعه بی نظیر آزمونهای مراقبین سلامت و بهورزی و دانش آموختگان مامایی بعد از ماهها تلاش و پیگیری به صورت کاملا تایپ شده و منظم و دسته بندی شده آماده شد.

این مجموعه شامل 53 آزمون در 491 صفحه به صورت منظم و تایپ شده با فرمت پی دی اف می باشد که 42 آزمون همراه با پاسخنامه کامل و 11 آزمون بدون پاسخنامه می باشد که امید است در بروز رسانی بعدی کتاب به صورت کامل شامل پاسخنامه باشد.

امید است که این مجموعه مفید واقع گردد

تذکر:این اثر کاملا در اختیار کانال مراقبین سلامت ایران قرار دارد و توسط آقای سجاد سنایی فر تهیه شده است و کپی برداری از آن و گذاشتن این اثر به صورت رایگان در سایت ها و کانال های تلگرامی دیگر شرعا حرام و پیگرد قانونی دارد.در صورت اجازه از صاحب اثر با گذاشتن لینک خرید ممانعت نمیشود.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
  • محمدمتین جوان

برنامه رژیم لاغری کتوژنیک [نسخه جامع و کامل]

رژیم غذایی

رژیم کتوژنیک چیست؟

رژیم کتوژنیک یا به طور مخفف کتو، یک متد رژیمی جدید است که در آن مصرف کربوهیدرات کاهش یافته و مصرف چربی ها افزایش می یابد. ضمنا مصرف پروتئین ها نیز تا حدی تعدیل می شود. چنین رویکردی در نهایت بدن را به یک وضعیت متابولیکی خاص به نام "کتوسیس" می رساند، که به آن متابولیسم چربی سوز نیز می گویند.

بطور خلاصه میتوان گفت هدف رژیم های کتوژنیک سازگار نمودن بدن با سیستم سوخت و ساز چربی محور است، که در آن بدن برای تامین نیازهای روزمره خود به انرژی به جای روی آوردن به منابع قندی و کربوهیدرات، از چربی های سالم به عنوان سوخت اصلی استفاده می کند. نتیجه در پیش گرفتن چنین رژیمی از بین رفتن بافت های چربی اضافی در بدن، افزایش سطح انرژِی و پایداری، تعدیل هورمون های زنانه و سلامت پوست، مو و ناخن های شماست. این نتایج حداکثر پس از 4 هفته از اجرای رژیم کتو خود را نشان خواهند داد.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید
  • محمدمتین جوان

طراحی و تدوین  نقشه راه معلم به مثابه مربی (فرمت word)

 طراحی و تدوین  نقشه راه معلم به مثابه مربیاین پکیج مخصوص گروه های زیر می باشد:

1- مهارت آموزان ماده 28 ( معلمانی که از طریق آزمون های استخدامی سال 94 به بعد به صورت قرار داد پیمانی استخدام شده اند و در حال طی کردن پودمان دوم مهارت آموزی خود هستند. )

2- دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

3- اساتید دانشگاه فرهنگیان

4- آموزگاران ابتدائی و دبیران

5- دانش آموزان

 

مشخصات فایل: 

فرمت: word  قابل ویرایش  تعداد فایل: 1   تعداد صفحات: 8 صفحه

توضیحات فایل:

 این پکیج حاوی یک فایل با فرمت word می باشد، که در صورت نیاز بتوانید آن را ویرایش کنید. این گزارش با موضوع طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی، توسط یکی از مهارت آموزان ماده 28، طبق شیوه نامه اجرایی توانمندسازی  فرهنگی مهارت آموزان ماده 28، جهت بارگذاری در سایت سجفای دانشگاه فرهنگیان، تهیه شده است. این فایل ها با دقت بالا و کیفیت عالی آماده شده اند و باعث شده اند که این مهارت آموز در سال های گذشته نمره بالایی  در این مرحله از فعالیت های فرهنگی پودمان دوم مهارت آموزی را کسب کند.

ما به شما این ضمانت را می دهیم که در صورت خرید این فایل و ارائه آن به دانشگاه فرهنگیان نه تنها نمره قبولی بلکه نمره بالایی را کسب می کنید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید
  • محمدمتین جوان

  • محمدمتین جوان
با سلامبیت کوین یک ارز دیجیتال است که هر یک بیت کوین در حال حاضر 6500$ دلار ارزش دارد که در اکثر صرافی ها ایران قابل تبدیل به دیگر ارزها می باشد.بیت کوین از طریق هر کامپیوتر ساده خانگی یا لپ تاپ قابل استخراج (دستیابی) است. نحوه کسب درآمد بدینصورت است که سیستم شما در ازاء انجام یکسری محاسبات در شبکه بلاک چین « ساختار اصلی بیت کوین » بیت کوین دریافت میکند.مراحل نصب نرم افزار و استخراج بیت کوین در ادامه شرح داده میشود _-_-_-_-_ قدم اول لینک زیر را در مرورگر خود باز کنید:https://get.cry ...
  • محمدمتین جوان

  • محمدمتین جوان

فروش ویژه دستگاه صافکاری جادویی خودرو

دستگاه صافکاری جادویی خودرو. خودتان صافکار ماشین خودباشید. صافکاری خودرو خود در عرض 10 دقیقه. صرفه جویی در وقت و هزینه ...
دستگاه صافکاری جادویی خودرو طراحی شده توسط کارشناسان حرفه ای و یک ابزار جادویی جهت صاف کردن آن ناحیه از خودرو که بر اثر تصادف تو رفته است. این روش یک روش ساده اما حرفه ایست که تنها در 3 مرحله ماشین شما به همان شکل روز اولش در می آید. این ابزار یک حالت مکنده دارد، مرکز آن به ناحیه تو رفته چسبانده می شود و سپس با پیچاندن پیچ مرکز قسمت تورفته به حالت اول در می آید. این وسیله بدون آسیب رساندن به سطح ماشین قادر است تورفتگی های ایجاد شده بر روی درب اتومبیل در اثر برخورد با اتومبیل های دیگر،چرخ دستی،تگرگ و... را از بین ببرد. صافکار جادویی به گونه ای انعطاف پذیر طراحی شده است و با حداکثر قدرت خود آن ناحیه فرو رفته را به بیرون می کشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 35000 تومان

  • محمدمتین جوان