وی آی پی فایل :: مرجع فایل های برتر اینترنت

ارائه جدیدترین نرم افزارها،آموزش ها،مقالات،پروژه ها و نمونه سوالات دانشجویی از سراسر اینترنت

وی آی پی فایل :: مرجع فایل های برتر اینترنت

ارائه جدیدترین نرم افزارها،آموزش ها،مقالات،پروژه ها و نمونه سوالات دانشجویی از سراسر اینترنت

وی آی پی فایل :: مرجع فایل های برتر اینترنت

ارائه جدیدترین نرم افزارها،آموزش ها،مقالات،پروژه ها و نمونه سوالات دانشجویی و ...

آخرین نظرات
نویسندگان

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید دانلودی ( ۵۵ جلسه صوتی+ ۴۰۰ صفحه کتاب pdf + کتاب صوتی ۷۴۰ دقیقه ای + ۱۷ جلسه تکمیلی )

 چرا کسب درآمد میلیونی برای من سخت و ناممکن شده ؟

چرا هیچ موقعیت کسب ثروت برای من پیش نمی آید و اگر هم موقعیتی داشته باشم اون رو خراب می کنم ؟

آیا محکوم هستم تا آخر عمر با قناعت و امساک زندگی کنم؟

چه عاملی مرا از بهره گیری کامل از توانایی هایم باز میدارد؟

چرا راهی برای کسب سرمایه و سرمایه دار شدن نمی یابم؟

چرا  کسب و کار و درآمد م دلخواهم نیست؟

چگونه درآمد م را چند برابر کنم؟ 

و  هزاران سوالی که ما به آن فکر می کنیم ولی ثروتمندان از دانستن جواب آن و انجام آن لذت می برند.

  

باید بدانید که اگر دانش و باورهای شما درست و طبیعی باشد بعد از ۱۰ سال به روش « عادی » حداقل شما یک میلیاردر هستید. و اگر بعد از ۱۰ سال کار اقتصاد ی هنوز میلیاردر نیستید یعنی شما بابت کم دانشی و عقایدتان تا کنون میلیاردها تومان هزینه داده اید. 

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن کامل ترین و جامع ترین پکیج ثروت تولید شده در ایران و در عین حال دارای مناسب ترین قیمت در کل ایران میباشد.

در این پکیج حاصل تجربه ۲۵ سال انواع فعالیت های اقتصادی گوناگون و همچنین ۱۱ سال  کار هدفمندِ توام با آموزش و  تحقیق خود را همراه با تمام نکات، اصول و قوانین کسب درآمد و ثروت ، نکات سرمایه گذاری انواع کسب و کار ... را برای شما دوستان عزیز ارائه نموده ام . همچنین چکیده ای کامل و مفید از تمام دوره ها و آموزش هایی که در این راه کسب کرده ام را در اختیار شما گذاشته ام یعنی شما با چند روز وقت گذاشتن، این تجربه های علمی و عملی ۱۱ ساله هدفمند من را خواهید داشت.

این پکیج کامل ترین و جامع ترین و کارآمدترین و مطمئن ترین پکیج در زمینه ی کسب درآمد و سرمایه و ثروت است و قطعا با تهیه آن نیازی به تهیه هیچ مجموعه آموزشی دیگری در این زمینه نخواهید داشت. ( چون حاصل ترکیب عمیق دانش با تجربه های ارزنده ۲۵ ساله موفق کف بازار محسن مسعودی پور است )

پولدار شدن با زور و تلاش به دست نمی آید بلکه باید دانش و شخصیت یک مرد ثروتمند را داشته باشیم. پس هم اکنون من محسن مسعودی پور برای شما دانش آموخته خود یک فرصت بدون مشابه را با ارائه این پکیج منحصربفرد و جامع از هر نظر ، ایجاد کرده ام که با قیمتی بسیار مناسب در حال ارائه آن به شما هستم. قوانینی در جهان در کار است که اگر آنها را بدانید و به آنها عمل کنید، به هر آنچه که در زندگی می‌خواهید، می‌رسید و تمام آن قوانین، در ساده ترین شکل در این پکیج آموزش داده شده است.

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی
جهت دریافت فایل حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید

  پکیج دانلودی «سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن» تشکیل شده از:

 فصل اول _ وجود ثروت ساز 

۱) قدرتمندترین کتاب ثروت pdf و صوتی ایران « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » در قالب ۴۰۰ صفحه pdf و همچنین ۷۴۰ دقیقه کتاب صوتی « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » (برای معرفی بیشتر این کتاب «اینجا» رو میتوانید کلیک کنید).

۲) فایل صوتی آیات و روایات ثروت ساز. ( شامل ۳جلسه )

۳) فایل صوتی اسامی ثروت ساز خدا.

۴) فایل صوتی خطر مسئولیت نا پذیری ما.

۵) فایل صوتی ان.ال.پی چیست؟

۶) فایل صوتی رابطه خدا با خواسته های ما.

۷) فایل صوتی احساس گناه.

۸) فایل های صوتی ۱۵۷ باور انسان فقیر و ۱۵۷ باور انسان های ثروتمند. ( شامل ۱۲ جلسه)

۹) فایل های صوتی ۴۰ تفاوت بنیادین انسان فقیر و ثروتمند . ( شامل ۳ جلسه)

۱۰) فایل صوتی کسب و کار مستطیلی و مثلثی ( معرفی دقیق اصول کسب و کارهای انسان های فقیر و ثروتمند)

۱۱) فایل صوتی افراط و تفریط ممنوع.

۱۲) فایل صوتی نکات مهم در هدفگذاری ( آسیب شناسی در انواع هدفگذاری ها )

۱۳) فایل صوتی ایمان ثروتمند کننده

۱۴) فایل صوتی اشتباهات بزرگِ مسیر ثروتمندشدن

۱۵) بعلاوه ۱۴ فایل صوتی تکمیل کننده مباحث

 

فصل دوم  _  مباحث مالی و کاربردی کف بازار 

پاسخ به ۳۵ سوال کلیدی کف بازار:

۱) ثروت چیست و چگونه بدست می آید؟

۲) « استقلال مالی » چیست؟

۳) « دست خالی » از کجا شروع کنیم؟ ( راه حل پیشنهادی که تست و تجربه شده )

۴) اگر از کارمان ، حقو ق ، شغل ، رئیس ، شرکتمان و ... راضی نیستیم چه کنیم؟

۵) آیا با شغل کارمندی میتوان ثروتمند شد؟

۶) چگونه میتوان از کارمندی یا کارگری به « سرمایه گذار » تبدیل شد؟

۷) سود مرکب ( قانون ثروتمند شدن )

۸) ضرر مرکب ( قانون فقیر شدن )

۹) چگونه در بازار « سرمایه گذاری » کنیم؟

۱۰)نحوه سرمایه گذاری هایمان و شرایط آن که « ضرر» نکنیم چیست؟

۱۱)آیا با پول فروش خانه ای که در آن سکونت داریم، میتوانیم سرمایه گذاری کنیم؟

۱۲)معرفی اجمالی شرایط اقتصادی ایران ، چین ، امارات و ... !!!

۱۳)برای شروع کسب و کار دلخواه مان از « وام » استفاده کنیم یا « قرض » ؟

۱۴)ما پول قرض بدهیم یا نه؟

۱۵)با چه شرایطی میتوان به افراد پول « قرض » داد؟

۱۶) آیا برای ثروتمند شدن « شراکت مالی » خوب است؟

۱۷) کی میتوان « ضامن » افراد شد؟

۱۸)« چک » چه جایگاهی در کسب و کار دارد؟

۱۹) شرایط کار کردن با « چک » ؟

۲۰) « نزول دادن » و « نزول گرفتن » چه نقشی در مسیر ثروتمند شدن ما دارد؟

۲۱) وقتی مسائل را میتوان با شیرینی دادن ( رشوه دادن ) حل کرد، چه کنیم؟

۲۲) جایگاه « اعتماد در بازار » کجا است؟

۲۳) چگونه در بازار میتوان به افراد « اعتماد » کرد؟

۲۴) در مسائل مالی سفت باشیم یا نرم ، چرا؟

۲۵)« برند » چیست و آیا لازم است که « برند سازی » کنیم؟

۲۶) فرق « درآمد » و « دارایی » در چیست؟

۲۷) با چه شرایطی باید پول ببخشیم تا کمبود درآمد و گیرهای مالی ما برطرف شود؟

۲۸) از پولتان در مقابل « ۳ دسته » همیشه محافظت کنید!!!

۲۹) آیا « مهاجرت » ما را ثروتمند تر میکند؟

۳۰) آیا « خطرات مثبت اندیشی » را شناخته اید؟

۳۱) آیا به تمامی « ۵۷ قانون طلایی » باید عمل کنیم؟

۳۲) چگونه باید تمام تکالیف پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن را بکار بست؟

۳۳) چرا تعداد فقرا در کل تاریخ چندین میلیون برابر ثروتمندان است؟

۳۴) چرا ثروتمند شدن تا این حد آسان است و فقط ۵% افراد متوجهند؟

۳۵) چرا در عمل به دانسته هایمان گاهی شکست میخوریم؟

۳۶) معجزه کار پاره وقت

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

 

فصل سوم - کسب و کارهای مستطیلی و مثلثی

این فایل در بر گیرنده تمامی آیتم ها و تفاوت های دقیق و جزیی کسب و کارهای یک انسان فقیر با یک انسان ثروتمند است و همچنین معرفی تخصصی کسب و کارهای انسانهای ثروتمند و انسانهای فقیر میباشد. لازم به ذکر است که این فایل در نوع خود برای کسانی که میخواهند یک کسب پر درآمد و ثروت ساز را برای اولین بار و یا چندمین بار راه اندازی کنند بی نظیر است و برای اولین بار در کل فضای مجازی ارائه شده است. این فایل تخصصی و بدون مشابه سایت مسعودی پور است و در خصوص کسب سرمایه و ثروت دلخواهتان بی نهایت راه گشا است.

 

فصل چهارم _ چگونه در کمتر از یک سال تضمینی فروش تان را ۲ تا ۱۰ برابر کنید؟ ( شامل ۱۰ جلسه )

در این ۱۰ جلسه آموزش هایی ارائه میگردد که با بکار بستن آنها در حرفه دلخواه خودتان هر چه که باشد ، فروش و درآمد شما میتواند بصورت تضمینی چندین برابر همکارانتان بشود. آموزش های این دوره تماماً تست شده و تجربه شده می باشد و نتایج خیره کننده و درآمد ساز این آموزش ها بارها و بارها در کف بازار ثابت شده است.

 

فصل پنجم _ چگونه دست خالی کسب و کاری چند میلیونی بسازیم؟ ( شامل ۸ جلسه )

در این جا به معرفی یک ماشین پولسازی و یا همان یکی از چاه های نفتی مان می پردازیم که مباحث آن کاملا و ۱۰۰% تجربی و آزموده شده است و برای آن دسته از نخبگان ثروت جویی است که بارها پرسیده بودند « بدون هیچ سرمایه ای چگونه و از کجا برای پولدار شدن شروع به کار کنیم؟ ».

در این روش شما هم میتوانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای و کاملا دست خالی کسبی خارق العاده را تجربه کنید و این راهی است که خود من آن را آزموده ام و نتایج آن را دریافت کرده ام. 

فصل ششم _ بزرگترین و آخرین اشتباه مالی من ، که برای شما ۱۴ نتیجه شگفت انگیز آموزشی و تجربی کف بازار را در بر دارد.

 

بنا بر این اگر می خواهید:

درآمد و فروش تان را چند برابر کنید؟

و سریعتر بتوانید به درآمدهای میلیونی برسید؟

و از فقر و تنگدستی نجات یابید؟

و با درد و رنج و کمبود خداحافظی کنید؟

و یک زندگی شخصی شادتر توام با اقتدار و آزادی و ثروت و امنیت را در کنار عزیزانتان تجربه کنید؟

 من با اطمینانی وصف ناپذیر شما را به ثروت پایان ناپذیری که خودتان و همگان آن را دارید دعوت می کنم.

 

 

همچنین آیا می توانید تصور کنید بدون هیچ دغدغه ای از تورم و گرانی و انواع بحران های اقتصادی و آسیب های مالی ناشی از تصادف و بیماری و ... در کنار فرزاندانتان شب آسوده بخوابید؟

یا برایتان مهم است که خود و عزیرانتان در یک امنیت اقتصادی و استقلال مالی همیشه زندگی کنید؟

بنابراین شما خواهان یک آموزش جامع و کامل و سریع و مطمئن هستید که نتیجه آن برای شما آرامش و قدرت و پیشرفت و لذت و آزادی های ناشی از کسب درآمد دلخواه باشد.

 

پس دقت کنید:

پکیج کامل سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن هدیه ای است به تمام کسانی که برای جان خود و خانواده شان ارزش بیشتری قائل هستند و میخواهند در کنار عزیزانشان ایمن تر و خوشحال تر و قدرتمندتر زندگی کنند.

و هر روز سرمایه دارتر از دیروز به امنیت اقتصادی و استقلال مالی دست پیدا کنند بطوریکه از تمامی آسیب های ناشی از بی پولی در انواع بیماری ، تصادف ، تورم ، گرانی ، حوادث غیر مترقبه و انواع بحران های اقتصادی مصون بمانند و یک زندگی سالم توام با تندرستی پایدار و امنیت و پیشرفت و آزادی را به عنوان حق الهی خود تجربه کنند و برای همیشه با وام ، قرض ، قسط و انواع شراکت های مالی با موسسات و بانک ها و افراد خداحافظی کنند.

پکیج سیر تا پیاز ثروت ، زندگی حقیقی خودم و شما است. ما حرف عمق دل شما را زده ایم. چیزی که خودتان از صمیم قلب قبول خواهید کرد. پکیج سخن و آرزوی دل خودتان است لذا آموزه های آن به راحتی و شیرینی در قلب شما آب خواهند شد.

باید بدانید که پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن:

هرگز از مد نمی افتد ، جایگزینی ندارد ، نیازی به آپدیت ندارد ، قوی تر از آنچه هست که تصور می کنید ، فقط به آنچه که در آن آمده است عمل کنید تا صاحب سرمایه و درآمد دلخواه تان شوید.   

همواره باید به یاد داشته باشید که ثروت ، قدرت ، لذت و پیشرفت ، حق الهی گونه شما است چیزی که خودتان دارید منتهی از آن غافل شده اید و حال با این پکیج قادر خواهید شد که دوباره آن را به زندگی خودتان برگردانید ، آنگونه که همگان شما رو تحسین کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مطالعه ادامه این نظرات روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات ارسال شده برای سایت مسعودی پور - بخش اول

نظرات ارسال شده برای سایت مسعودی پور - بخش دوم

 

 

با پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن :

۱) غیر ممکن اقتصادی وجود ندارد.

۲) قادر میشوید داستان فقر زندگی تان را تمام کنید.

۳) شما هم میتوانید از ادامه زندگی پر مشغله و بی پول جلوگیری کنید.

۴) و قبل از اینکه خیلی دیر شود ، زندگی حقیقی مالی تان را آغاز کنید.

۵) و دیگر مجبور نباشید بدبختی و کمبود های ناشی از فقر و نداری را تحمل کنید.

۶) ثروت حقیقی از دست رفته را به زندگی برگردانید.

۷) طعم واقعی زندگی را بچشید.

۸) یکبار دیگر متولد شوید.

۹) با پیشرفت مداوم خانواده ای بهتر بسازید.

۱۰) شما هم در تغییرات اقتصادی اتوماتیک وار رشد کنید.

۱۱) و تمام ایده های پولساز را ببینید و بشناسید و هر کدام را خواستید بکار بگیرید.

 

 شاید شما هم نمیدانید از کجا شروع کنید؟

همانطور که من نمیدانستم !!!

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

 سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن، مجموعه آگاهی هایی است که نداشتن آنها میتواند به فقر دائمی شما منجر شود ، حلقه گمشده کسب درآمد و ثروتمند شدن شما است ، همان دانشی است که به این صراحت و قدرت مطمئناٌ هیچ جا گفته نشده است !!! . این پکیج راه میانبر کسب درآمدی است که همیشه خواسته اید.  

 

پس به هر دلیلی اگر از وضعیت مالی کنونی خود راضی نمی باشید! 

این محصول ، راهنمای شماست.

 

به کمک این محصول شما تمامی باورهای فقر ساز و بیمارگونه ای را که مانع اصلی ورود پول و ثروت به زندگی تان شده است را شناسایی و حذف کرده و بعد در فصل دوم پکیج راه های عملی و آزموده شده ورود پول و سرمایه را به زندگی خود کاملا خواهید آموخت.

سپس می بینید که ثروتمند شدن چقدر چقدر آسان بود البته اگر آموزش های درست و هماهنگی در این زمینه می توانستید داشته باشید.

 

۵۵ جلسه سخنرانی ، بعلاوه قدرتمند ترین کتاب ثروت pdf و صوتی ایران « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » در این پکیج با تبدیل باورهای شما به باورهایی قدرتمند و ثروت ساز بعلاوه مباحث کاربردی کف بازار ایران ، مسیر ثروتمند شدن شما را به یک شاهراه وسیع و هموار تبدیل می کند.

اصلاح عقاید + دانش بازار ، جدی ترین و کلیدی ترین راه رسیدن به اهداف در تمامی کشورها و در همه زمانها از ازل تا ابد بوده و هست. داشتن ارادهِ قوی و باور به آنچه در این پکیج گردآوری شده، تنها و تنها راهِ رسیدن به درآمد و ثروت در همه زمان ها و تمامی مکان ها می باشد. 

باید بدانید تا وقتی که شما در ناآگاهی و یا بی تجربگی از مباحث تجربی حاکم بر اصول تجارت و کف بازار باشید و یا در مدار و فرکانس نادرستی از عقاید و باورها قرار گرفته باشید هر کاری که برای دست یابی به اهداف مالی تان انجام دهید به شکست خواهد انجامید.

 


 

قطعا با رعایت دقیق هر آنچه در این پکیج آمده از امروز دانش شما تغییر میکند و خود به خود در جایگاه جدیدی قرار میگیرید و در نتیجه شرایط و اتفاقات جدیدی را تجربه خواهید کرد و بلا فاصله درآمد های بهتر و کار و کسب های موفق تر و ایده های عالی تر و خرید و فروش های پر سود تر و افراد موفق تر و پیشنهادهای بهتری را فقط به دلیل تغییر در میزان دانش و آگاهی تان تجربه خواهید کرد.

قطعا خانواده، جامعه و شرایط در فقر و نداری شما بی تاثیر نبوده و نیستند اما اگر شما شرایط را مغلوب نکنید هرگز از دام فقر و حسرت و کمبود نجات نخواهید یافت و این جز با یک آموزش حرفه ای و جامع و کامل میسر نمی باشد. استاد خوب یک مسیر ۷۰ ساله را یک ساله میکند و استاد بد ، مسیر یک ساله را ۷۰ساله.  

 

این مجموعه « صوتی – کتاب الکترونیک » شامل ۵۵ جلسه سخنرانی استودیویی به مدت ۲۷ ساعت بصورت فایل صوتی با کیفیتی عالی و به همراه کتاب قدرتمند pdf و صوتی « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » می باشد . 

 

باید گفت که اگر به خوبی روی این محصول و آموزشهای آن کار کنید و تلاش لازم را هم بنمایید ثروتمند شدن شما قطعی است. به عبارت دیگر ثروتمند شدن شما دیر یا زود خواهد داشت ولی سوخت و سوز نخواهد داشت. بسته به نقطه صفر افراد که برای بعضی جلوتر است و برای بعضی عقب تر، زمان حصول نتایج آنها متفاوت می گردد ( مثلا ۳ ماه، ۶ماه، ۹ماه و یا شاید ۱ الی ۲ سال برای برخی از دوستان بسته به نقطه صفر آنان ) ولی حصول نتیجه برای تمامی آنها ( بنا بر توضیحاتی که در ادامه خواهد آمد ) قطعی و یکسان خواهد بود.  این بسته به گونه ای تنظیم شده که دارنده آن بتواند در کوتاهترین زمان ممکن ، به درآمدی قابل توجه بتواند دست پیدا کند.

نکته مهم : علم ثروتمند شدن علمی مشابه علم ریاضی است. همانطور که در علم ریاضیات همیشه ۲ در ۲ حاصل ۴ میدهد، دانش صحیح ثروت هم نتیجه ثروت را بی شک در پی خواهد داشت.

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن دوره ای کاملا کارشناسی و ۱۰۰ ٪ موفق که کاملترین مجموعه کسب درآمد و ثروت و ثروتمند شدن است و قابل مقایسه با هیچ برنامه و دوره ای دیگر نمی باشد.  

این مجموعه کوتاهترین راه درآمد زایی و خلق ثروت دلخواهتان را  در کسب و کار ی که عاشقانه آن را دوست دارید به شما آموزش خواهد داد.  

 

 

ویژگی های پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن:

-تجربه ۲۵ سال کار و فعالیت اقتصادی گوناگون محسن مسعودی پور و ۱۱ سال کسب و کار هدفمند توام با آموزش و تحقیق و تفکر استاد

-کسب توانایی برای حداقل ۲ ال ۳ برابر شدن درآمدتان در سال اول و همچنین در سالهای آتی

-کسب تجاربی از بازار ایران که در هیچ کتاب و سمیناری تا کنون گفته نشده است

-خداحافظی مطمئن با فقر و تنگدستی ، بیکاری ، قرض و قسط و وام

-به فقر اجازه بودن در زندگی تان را نمیدهد

-ثروتی را که تا کنون در زندگی از دست داده اید ، میتوانید بدست آورید

-کسب استقلال مالی بدون ترس با تثبیت ثروت دائمی

-تجربه سیر آسان انواع « موفقیت های مالی »

-احساس زیبای آزادی و پیشرفت و قدرت روحی ناشی از دستاوردهای مالی جدید

-به درآمد و دستاوردهای مالی پایدار دست یافتن

-روابط صمیمانه در خانواده ناشی از کسب موفقیت های مالی جدید

-کسب ابعاد شخصیتی محکم ناشی از موفقیت های سالم مالی

-شادی روزافزون 

-رضایت جامع دانش آموختگان 

-با تهیه پکیج نیاز به تهیه هیچ محصول دیگری در این زمینه ندارند

-رفع تمامی نواقص و کمبودهای سایر بسته های آموزشی و هر آنچه که برای ثروتمند شدنشان باید میدانستید و در سایر بسته های آموزشی به هر دلیلی عنوان نشده است

-بیان دقیق قوانین و اصول کسب و کارهای انسانهای ثروتمند و تفاوت آنها با کسب های انسانهای فقیر

-ارائه مباحث کاملا کاربردی کسب و کارهای انسانهای پر درآمد

 

 

       نتایج برخی از دانش آموختگان استاد مسعودی پور

  

  دکتر پور صمدی کارشناس گفتار درمان از تهران - کلینیک توانبخشی بهار

با سلام خدمت استاد عزیز جناب آقای مسعودی پور عزیز

من دو دوره الفبای جامع ثروت و سیر تا پیاز ثروت رو تهیه کردم و بارها و بارها گوش دادم. هر بار که گوش میکردم احساس میکردم به درک عمیق تری دارم میرسم و نتایج رو هم احساس میکردم.

من به درمان بیماران در منزل مشغول هستم.

به حول و قوه الهی تو این یک و نیم سالی که از این مجموعه استفاده کردم درآمدم تقریبا به سه برابر رسیده .

دوستان با رغبت هر روز به گوش دادن فایل ها ادامه بدین تا باورهای شما ذره ذره تغییر بکند. اگر از فایلی بیشتر لذت میبرید آنرا بیشتر گوش بدین و شاهد نتایج عالی آن در دنیای بیرون باشید

وب سایت ایمیل  
 
  توسط:محمد رضا حسنی از زنجان

سلام
میخام بابت این پکیج سیر تا پیاز و مباحث کف بازار که نزدیک یکسال است آن را تهیه کرده ام تشکر کنم. من درآمدم در این یکسال گذشته با آموزش های پکیج از ۱۵ میلیون تومان در ماه به ۴۵ میلیون تومان در ماه رسیده یعنی حدود ۳ برابر شده .
محمدرضا حسنی از زنجان ( سوپر گوشت جلال ) هستم.

وب سایت ایمیل  
 

 

  حمید حضرتی مالک فروشگاه s7 در هامبورگ آلمان

آقای مسعودی پور عزیز سلام خسته نباشید

من استعداد فروش بالایی داشتم و مطالب شما مثل آتیش زیر خاکستر. یعنی شما این استعداد را بیدارش کردید. به غیر از مغازه خودم هفته ای که گذشت چیزی حول و حوش 4000 یورو من فقط تلفنی خونه و ملک و املاک جابجا کردم خدا وکیلی گیرم اومده. دیگه کارمون از یه شلوار کوتاه کردن و 10 یورو گرفتن گذشته. تلفن هام داره هر کدام برام از 1000 یورو تا 1500 یورو برام میندازه.
آقای مسعودی پور این را که دارم که بهتون میگم موهای تنم سیخ سیخ شده. خدای من اون بالا سر شاهده و من مطمئن هستم که هیچ وقت قهرش هم نمیاد. من اگر بیام ایران جلوی شما قنوت کنم جلوی شما سجده بزنم جلوی شما رکوع کنم جلوی شما نماز بخونم بخدا قسم خدا قهرش نمیاد.
خدا میگه باید بنده من جلوی این بنده من باید رکوع بکنی باید سجده بزنی باید نماز شکرت رو بعد از من جلوی این بنده ام بکنی.
خواستم از ته دل خواستم نیت دلم رو گفته باشم که چقدر دوستتون دارم و جقدر روی من تاثیر مثبت داشتید.
حمید حضرتی مالک فروشگاه s7 در هامبورگ آلمان

وب سایت ایمیل  


  توسط:محمد صفری کارمند بانک قرض الحسنه از تهران 

درود بر جناب مسعودی پور عزیز
تلاش بسیار تا حصول نتیجه را من از شما بدست آوردم....
واقعا فوق العاده ای
نماینده خدا در روی زمینی...
مایه مباهات همگانی...
صاحب درس و مکتبی...
و............تو..........بی نظیری و
من دوستت دارم
بسیار سپاسگزارو ممنونم از توجهات شما به قشرهای مختلف مردم که من هم به عنوان یک نفر از این مجموعه تونستم از جهنمی که در اون گرفتار شده بودم رهایی پیدا کنم..

بزرگترین جمله میتونم بگم :
الحمدالله

بابت فایل های صوتی کف بازار بسیار ممنون و متشکرم.
زحمات فراوانی روی این محصول و دیگر محصولات صورت گرفته...
محصولی که به گوشت و پوست و استخوان متصل است...
محصولی که بارنج ها و سختی ها و خون و دل خوردن ها همراه بوده است
من افتخار میکنم به شما استاد و مدرس عزیزم 

   
 

 

  کریم زبید توزیع کننده مواد غذایی از دزفول

سلام و تشکر فروان خدمت استاد عزیز مسعودی پور بابت ساخت این پکیج با ارزش .

من حقیقتش الان دو هفته است که پکیج تهیه کردم و تاثیراتشو داره توزندگیم نمایان می شه

حقیقاتش من تمام باور های مثبت را دارم و منفی رو هم ندارم به خاطر همین نشانه اش توی زندگیم خیلی زود نمایان شد.

چون فهمیدم چگونه از خداوند متعال در خواست کنم و چگونه به خواستم برسم ‌‌ولی تنها چیزی که می توانم بگم سپاس بی نهایت خدمت استاد عزیز. 

وب سایت ایمیل  
 

 

  توسط:مهدی پورصمدی کارشناس گفتاردرمانی از تهران

سلام استاد عزیزم.
با توکل بر خدا و به لطف اطلاعات خوبی که از شما دریافت کردم درآمدم دو برابر شد.
و میرم که باز به لطف خدا و توکل بر خودش این مبلغ به سه برابر برسه.
خدا خیرتون بده خیلی لذت بردم از پکیج سیر تا پیاز و الفبا.
البته خیلی دارم روی خودم کار میکنم و همین مطالب رو به مراجعامم میدم و وقتی میبینم که اونام نتایج عالی میگیرن ایمانم بیشتر و بیشتر میشه.
مهدی پورصمدی.تهران.شغل.گفتاردرمان و مشاور و مدرس دوره های موفقیت و رشد شخصی.
سپاس از لطف عالی شما..

وب سایت ایمیل  
 

 

  توسط:shahab-oldeen

سلام علیکم
بله بنده از کتاب الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن و بسته آموزش های کاربردی کف بازار استاد مسعودی پور عزیز بهره مند شده ام .

بسیار بسیار عالی ،کاربردی ، شیوا ، روان و دلنشین هستند .

ضمنا عزیزان قیمت اش هم واقعا در مقایسه به خدمات و فوایدش بسیار بسیار نا چیز و تقریبا مفته ...

یعنی مثل این میمونه که کسی داره به شما ما حصل عمرش رو با کلی مطالعه و تحقیق و تجربه و موفقیت و عدم موفقیت و ... رو با مبلغی به این ناچیزی انصافا در اختیار شما قرار میده .

هر کی حتی رفتگر و کارگر هم باشه که درآمدشون متاسفانه بالا نیست هم توان تهیه این بسته رو داره و ذهن و ضمیر نا خودآگاهش رو آموزش بده ...
بسیار عالیه ...

از استاد محسن مسعودی پور عزیز هم کمال تشکر و قدردانی را داریم بابت همچین آموزش های به این دقت و حرفه ای و عالی ای ... که بنده رو مجبور میکنه حتی زمانی که بقیه اعضای خانواده ام خواب هستند بنده رو بیدار نگه میداره تا هر چه سریعتر به رازهای کسب ثروت و موفقیت و سعادتمندی دست پیدا کنم. 

وب سایت ایمیل  
 

 

 
جواد تیموری - مهندس نرم افزار و طراح سایت خودروسازی سایپا و زامیاد

سلام خدمت همه دوستانی که همواره به فکر تغییر و بهبود شرایط فعلی خود هستند

بنده چند روز پیش (چهارم اسفند 95) دوره‌ی «مباحث مالی و کاربردی کف بازار» رو تهیه کردم. تا پیش از تهیه این دوره، علاوه بر استفاده از دانلودهای رایگان سایت و ویدئوهای کانال آپارات مسعودی پور، دو دوره «130 باور فقر ساز انسان‌ها» و «کسب‌وکار مستطیلی و مثلثی» رو هم خریداری کرده بودم و بهره‌های فراوانی از مطالب اونها بردم.

بنده لیسانس نرم‌افزار دارم و برنامه‌نویس و طراح سایت، مشاور بازاریابی اینترنتی و کارمند واحد نرم‌افزار یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی داخلی هستم و حدود یکسال هست که در زمینه‌های موفقیت، بهبود شخصی، روانشناسی ثروت، بازاریابی و فروش و مباحث مالی آموزش می‌بینم و به امید خدا کلنگ چند چاه نفت (به قول استاد مسعودی پور) را هم زده‌ام.


تا قبل از تهیه «دوره مباحث مالی و کاربردی کف بازار» فکر می‌کردم که بسیاری از مباحث مالی رو در زمینه کسب ثروت و راه‌اندازی کسب‌وکار یاد گرفتم و نکات کمی باقی مونده که در این دوره برام تازگی خواهند داشت، ولی هنگامی‌که فایل‌ها رو به ترتیب دنبال کردم، واقعاً شگفت‌زده شدم. بیش از 95 درصد موضوعات رو یا اصلاً در جایی نخونده و نشنیده بودم و یا اینکه به این سادگی و قابل‌فهمی بیان نشده بودند.

مثال‌های واقعی که استاد در حین آموزش ارائه می‌کنند و نیز مسائل کاربردی هوش مالی خاص کشور خودمون که کاملاً منطبق بر شرایط فعلی بازار کسب‌وکار ایران هست ، به نظرم از ویژگی‌های بارز این دوره هست که از نظر بنده که در یکسال اخیر مطالعات زیادی تو این زمینه داشتم، در نوع خود و در مقایسه با دیگر دوره‌ها بینظیره.

گویی در خود بازار حضور دارین و تحت نظر یک بازاری مجرب و حاذق آموزش عملی و تجربی می‌بینید.

شاید در ظاهر استاد مسعودی پور در خلال آموزش هاشون از پاورپوینت، تصویر، کلیپ، نمودار و سایر ابزارها استفاده نکنند، که خود این نیز نشون‌دهنده تسلط کامل ایشان بر مسائل مطروحه هست، ولی چنان تأثیری در ذهن انسان ایجاد میکنه که ناخودآگاه صحبت‌های ایشون در ذهن تصویرسازی میشه و این خود باعث میشه که فرد برای گوش دادن به فایل‌های صوتی بی‌نیاز از تماشای کلیپ تصویری بشه.

بخش ابتدایی دوره یعنی «پاسخ به سؤالات» بسیار عالی و فوق‌العاده کاربردیه و باز هم ابتکاری خارق‌العاده در بین دوره‌های مالی‌ای بوده که تاکنون تهیه کرده‌ام. این دوره در عین سادگی، واقعاً منو متحول کرد.

اینم خدمتتون عرض کنم که اولین باریه که پس از تهیه یه دوره آموزش مالی ، راجع به اون دوره نظرم رو می‌نویسم. حقیقتش خیلی اهل نوشتن نظر و کامنت نیستم. ولی به‌قدری از آموزش‌های این دوره  لذت بردم و انرژی گرفتم که تصمیم گرفتم این حال خوب و تجربه دل‌چسب رو با بقیه دوستان علاقه‌مندان به این حوزه به اشتراک بذارم و از استاد مسعودی پور هم صمیمانه تشکر می‌کنم.

خدا رو هزاران هزار مرتبه شکر می‌کنم که توفیق آشنایی با مجموعه شما و آموزش‌های بسیار ارزنده تون رو به من داد.

به همه دوستان عزیز خودم که احساس می‌کنند، پس از تهیه و دیدن دوره‌های زیاد در حوزه کسب ثروت، نتیجه‌ی دلخواهشون رو نگرفتند و یا اینکه ضمیرناخودآگاهشون مدام در گوش‌شون زمزمه میکنه که «تو الآن دیگه خودت یه استادی و چیزی برای یادگرفتن باقی نمونده» پیشنهاد می‌کنم، حتماً این دوره رو تهیه کنند.

بجای هزینه کردن پولمون توی دادگاه‌ها و ورشکستگی‌های مالی و ... بسیار منطقی بنظر میرسه که روی چنین آموزش‌هایی سرمایه‌گذاری بکنیم.

برای همتون آرزوی موفقیت و سلامت و ثروت دارم.
در پناه خالق یکتا ، شاد و پیروز و سربلند باشید. 

وب سایت ایمیل  
 

 

  توسط:مصطفی

با سلام خدمت استاد ارجمند
مصطفی هستم
دو ماه پیش پکیج سیر تا پیاز رو خریداری کردم و به طور کامل گوش دادم
خدا را سپاس که راه هدایتی در اختیار من قرار داد
نتایج باور نامحدود بودن از فضل خدا در وجودم نمایان شده
مهندس برقکارمون زیاد شده بطوری که وقت آزاد ندارم و ب تبع آن درآمدم چند برابر شده

خدای بزرگ را شکر و سپاس
و در آینده هم ایده های زیادی برای شغل بالاتر دارم
در حال حاضر در حال مطالعه بسته کف بازار هستم
متشکر از استاد گرانقدرم. 

وب سایت ایمیل  
 

 

  حمید حضرتی مالک فروشگاه 7s ازهامبورگ

سلام آقا مسعودی پور

امروز صبح پسرم رو بردم مدرسه اش که برسونم بعد کنار کلاس شون درخت سیب بزرگی هست از جلوی درخت سیب که داشتیم رد میشدیم یه سیب قشنگ افتاد جلوی پام که بعدش یه حس و حال خیلی خوبی بهم دست داد.
سیب رو از زمین برداشتم و یه نگاه به آسمون انداختم. و گفتم اُستا کریم مثل اینکه امروزمون رو میخواهی پر برکت کنی ها ..........
أقا از صبح که مغازه رو باز کردم غُل غُلِه ریختن سَرم.
تا شب 800 یورو دخل زدم و یه خونه هم 1400 یورو جابجا کردم یعنی داشتم بال در می آوردم یعنی به قرآن داشتم بال در می آوردم.
گفتم خدایا دیگه چه جوری میخواهی بگی که عاشقتم چه جوری میخواهی به من بگی اینقدر هوات رو دارم.
خواستم با شما در میان گذاشته باشم از زمین و آسمون داره برام می باره.

وب سایت ایمیل  
 

 

  محمد عطایی - استاد دانشگاه در اصفهان و مدیر عامل شرکت واردکننده مواد غذایی 

با سلام خدمت سرور گرامی جناب اقای مسعودی پور.

پکیج سیر تا پیاز از نظر موارد زیر با پکیج های موجود در بازار بسیار کارامدتر و قابل رقابت بود.

1. نحوه ی انتقال مطالب درسی و ساده کردن ان

2. در این پکیج میشود به جرات بیان نمود که از نظر پوشش دادن تمام موارد مربوط به ثروت سازی بی نظیر بود

3. کاربردی بودن مطالب.

4 قیمت مناسب. بنده با اینکه کتاب های زیادی و پکیج های زیادی را مطالعه نمودم. ولی بدونه تعارف پکیج شما بی نظیر بود.

منتظر ارسال ادامه پکیج سیر تا پیاز شما سرور گرامی هستم
(م. ع) استاد دانشگاه و مدیر عامل شرکت 

وب سایت ایمیل  
 

  

   جعفر عباس زاده - مهندس عمران از شهرستان لامرد استان فارس

سلام استاد مسعودی پور
پکیج های الفبای ثروت و مجموعه کف بازار عالی هستن
من ابتدا از کتاب الفبای ثروت همون Pdf شروع کردم و همزمان
صوتی های کف بازار را هم گوش میدادم واقعا منفجر کننده بودش


شاید قبلن ها از خودم و کارهایی که باید انجام بدم درک درستی نداشتم
ولی الان که اینجا هستم حتی لحظه هایم را نیز درک میکنم
و میدونم بایستی چه کارهایی تو زندگیم انجام بدم
کتاب الفبای ثروت در ابتدا رابطه شما با خدا و عالم بالا رو درست میکنه چیزی که
باعث شد بنده از ایشون در این زمنه نسبت به دیگران خرید انجام بدم بعد
میاد سراغ خودتون و خودت را به خودت میشناساند همون موتور درونتو با سوختش
بهت معرفی میکنه سپس در یک حرکت پدرانه و بزرگوارانه چند تا از فعالیتهای
ناب اقتصادی کف بازار خودشون را به شما یاد میدن
واقعا از کارهای ایشون راضیم و دعاشون میکنم
شما دوستان میتونید با شماره تماسهای درون سایت تماس بگیرید و با خود استاد مسعودی پور در هر زمینه ایی که نیاز به مشاوره داشته باشید صحبت کنید.
خودم که اولین بار تماس گرفتم خودشون گوشی را جواب دادن .

از استاد میخوام پژوهشهای قرانی خودشون را نیز منتشر کنند و هم درباره مطالب ابتدایی کتاب الفبای جامع ثروت و ثروتمندی بیشتر توضیح بدن و ما رو راهنمایی کنن تا دینمون را بهتر بشناسیم.
با تشکر جعفر عباس زاده 

وب سایت ایمیل  
 

  

  توسط:مهدی ترک از آلمان

سلام استاد عزیز گرامی مسعودی پور

باید بگم استاد واقعا پیکیج سیرتاپیاز وکاربردی کف بازار خیلی عالیه.

درواقع اطلاعات بسیار مهم وکاربردی را در زمینه تجارت و از همه مهمترروانشناسی فروش و باز هم از همه مهمتر به مسائل سرمایه گذاری و نحوه کارکردن دربازار که چطور کار کنیم اطلاعات بسیار مفید دراختیارمون میزاره.

واقعا به نظر من اگر کسی این دوپکیج خوب گوش بده وعمل کنه صدرصد نتایج شگفت انگیزی در تجارت خودش بدست میاره.

من خیلی خوشحالم که این پکیج ها رو خریدم وخیلی تشکر میکنم ازاستاد که واقعا باانصاف قیمت پکیج ها بسیار ارزان به فروش گذاشت تا همه بتونن این پکیج تهیه کنن. 

وب سایت ایمیل  
 

 

  جعفر عباس زاده - مهندس عمران از شهرستان لامرد استان فارس

سلام
با خوندن کتاب الفبای جامع ثروت و ثروتمندی در پکیج اول و فایلهای صوتی کف بازار در پکیج دوم استاد مسعودی پور میتونم به جد بگم که از کسی که 10 سال در بازار کار کرده است علم و اطلاع دارم و میتونم با کمترین کار بیشترین درامد را داشته باشم.
شاید قبل از اشنایی با استاد و فایلهاشون هیچ دیدی نسبت به شغل و درامد نداشتم ولی الان به کمتر از تجارت های بزرگ فکر نمیکنم.
شما میتونید کمترین اثری که از به کارگیری پکیج دوم استاد مسعودی پور داشته باشید 2 تا 10 برابر شدن درامدتونه


استاد تجربه هاشون را ارائه دادن تجربه 11 ساله کار در بازار و چند نمونه کسب و کار و تجارتشون را در بازار معرفی کردن و نحوه درامد زایی از اینها را به صورت تخصصی ولی به زبان عامیانه و قابل فهم توضیح دادن
اگر میخواهید به صورت مداوم و از همان شروع کسب خود در حال ثروتمند شدن و بالا رفتن باشید باید تله های بازار و عوامل از دست دادن ثروت در کسب و کار براتون معلوم باشه نه اینکه خودتون تجربش کنین وبشین عبرت دیگران

استاد با تواضع کامل چندین ضرر خودشون در بازار را معرفی و عوامل ان را مشخص کردن با این که بنده الان 27 سالمه ولی تا کنون چنین تجربیات گرانبهایی را به صورت یکجا و تحلیل شده دریافت نداشتم و استاد در واقع در حق بنده پدری کردن.

دو نوع عمده کسب و کار مثلثی و مستطیلی رو توضیح دادن که به شما میگه اصولا در شروع کسب خودتون و در ادامه، در فعالیتها و مراودات مالی در بازار چگونه رفتار کنید و چه چیزهایی را دنبال کنید تا به ثروت و ثروتمندی برسید.
حتما خرید کنید و نظرات سایت را هم مطالعه بفرمایید
این مطالب را برای دوستانتان نیز ارسال کنید تا آنها نیز ثروتمند شوند. 

وب سایت ایمیل

  

  مهندس حسین ملکی - کارشناس مدیریت بازرگانی

سلام دوستان عزیز
یه چیزی رو میخوام به شما بگم خوبه که این رو بدونید.
نمیدونم شما عزیزان از چه زمانی استاد مسعودی پور رو میشناسید و چند وقته که با سایت ایشان آشنا شدید...

بنده سال 82 افتخار شاگردی ایشان رو داشتم. 

باید این رو بگم که کیفیت تدریس و آموزش ایشان بی نظیره... ایشان اون وقت ها بعد از تدریسشون از خودشناسی، خدا شناسی و کسب موفقیت در زمینه های مختلف در زندگی برای ما صحبت میکردند طوری که همه رو مجذوب خودشون میکردند.

به جرات میتونم بگم یکی از بزرگترین بذرهای موفقیت و ثروت در ایران توسط استاد مسعودی پور عزیز در ذهن مردم کاشته شد و میشود و خواهد شد.

یکی از ویژگی های خوب استاد مسعودی پور این هست که ایشان نقاط ضعف و کم و کاستی ها در آموزش های دیگران را که باعث سردرگمی افراد میشود به خوبی تشخیص میدهند و اونها رو در آموزش های خود رفع و به نقاط قوت تبدیل میکنند و خلاصه اینکه استاد مسعودی پور راه درست ثروتمند شدن رو که همه به دنبال پیدا کردن آن هستند با آموزش هاشون از طریق پکیج ها به ما نشان میدهند.

اغراق نیست اگر بگم تا آخرین سال دانشگاه هم نظیر استاد مسعودی پور رو هیچ جا ندیدم.

اگر از نزدیک با استاد مسعودی پور دیدار داشته باشید شیفته کلام و شخصیت ایشان خواهید شد...
استاد مسعودی پور بزرگوار آرزوی موفقیت برای شما و همه همراهان سایت و کانال شما رو دارم...
دوستدار شما حسین ملکی 

وب سایت ایمیل  
 

  

  توسط:محمد صفری کارمند بانک قرض الحسنه از تهرانپارس

با عرض سلام خدمت استاد خوبم
جناب مسعودی پور
واقعن لذت بردم از مسائل کاربردی کف بازار،
صداتون به شنونده لذت یادگیری میده، بسیار شیوا، رسا، مفهومی، کاربردی، قابل اجرا، اینها خیلی مهممن،

یعنی کتابهای صوتی بیشماری رو خریداری کردم که هیچ کدوم مسائل کاربردی متناسب با بازار و جامعه فعلی ما رو مطرح نمیکنه
و من میدونم که اون کتابها بیشتر شنونده ها رو در آخر به دوراهی میکشونه...و همین طور سردرگمی ایجاد میکنه...

من خوشحالم اول بخاطر خدا که منو دوست داره و همین طور دانشجویان دانشگاه مسعودی پور رو که
اولن خدا انتخابشون کرده و
دومن که دستشون رو گرفته و در این مسیر قرار داده که شاید عده زیادی هیچ وقت نمیتونن تو این مسیر قرار بگیرن، پس ما انتخاب شدیم.
دوره ثروت و ثروتمند شدن یک و دو بسیار شگف آور بود که اگر من این فایل ها رو گوش نمیدادم هرگز باورم نمیشد که در پیرامون زندگی و دنیا و جهان هستی من چه می گذرد...
چه اتفاقاتی افتاده و چه اتفاقاتی می افته و قرار است چه اتفاقاتی بیفتد...
در مورد باورهام بگم که خدا را شاهده که من با باور و ضرب المثل و عرف جامعه ای زندگی کردم که ۲۸ سال زندگی من را شکل و فرم داده و تصمیم گرفته که من چگونه زندگی کنم، چگونه راه برم، چگونه فکر کنم، چگونه بپوشم، نگاهم چگونه به دنیا باشه، در مورد آدمها چگونه قضاوت کنم، چگونه در مورد زندگی شون فکر کنم، یک مورد همینکه بارها گفته میشد که ثروتمندها کلاه برداری کردن تا به اینجا رسیدن، و کار قاچاق و غیر قانونی و پول مظلومی رو خوردن تا به اینجا رسیدن، در حالی که وقتی صحبت های مسعودی پور رو شنیدم، زاویه ی دیدم عوض شد یعنی نگاهم بازتر شد و وقتی قسمت هایی از جامعم رو که نمیتونستم ببینم، با صحبت های مسعودی پور همه اون قسمتهایی که دیده نمیشد را دیدم و وقتی از نزدیک مشاهده کردم دیدم اشتباه هم نمیگن، چطور میشه همه رو متهم کرد به کلاه برداری و درآمد حروم، این نگاه من و عده زیادی از جامعه ای بوده که من در اون زندگی میکردم...
اکنون که به باور ثروت و ثروتمند شدن رسیدم و میبینم که ثروت برای همه و به اندازه همه هست اگر همه بخواهند، این من را به سطح بزرگی از باور رسوند که دنیای من و جهان من رو عوض کرد و وقتی اطلاعات عمیقی و باور عمیقی پیدا کردم، ناخودآگاه و آگاه به سمت ثروت کشیده شدم و شروع به اقدام و ساختن زندگی و آینده ی خودم بخصوص در قضیه استقلال کاری شدم، تمام عمرم فکر میکردم استقلال مالی مهمترین وجه قضیه است، ولی دیدم اشتباه میکردم...
من سه ساله کارمند بانک قرض الحسنه رسالت هستم ولی از نگاه فقر کارمند شدم، از شدت کوچکی و از نگاه اشتباهم به دنیا و زندگی و ثروتمند شدن کارمند شدم، باور کرده بودم که ثروت برای از ما بهترونه و من همین اندازه میتونم درآمد داشته باشم و وقتی فکر میکنم که هرماه عمر با ارزشم رو میفروشم که ۲ میلیون حقوق بگیرم، خیلی برام سنگین و گرون تموم میشه و عمرم داره تلف میشه و من با این وضعیت آرزوهام برآورده نمیشه و به خواسته هام نمیتونم برسم، و وقتی یک کارمند خونه میخواد بخره میره بانک مسکن وام میگیره ۱۵ ساله و نمیدونه در چه حفره ی بزرگی افتاده که دیگه نمیتونه بیاد بیرون و نمیتونه از حقوقی که میگیره لذت ببره چون باید نصفش رو جدا کنه و بابت قسط پرداخت کنه و این چنین زندگی کردن چه شرایط سختی روداره و وقتی عمر میگذره، افسوس میخوریم که زندگی نکردیم و هیچ لذتی از زندگی نبردیم...
میبینید چقدر سخت میشه...
هر کی میگه بانک خوبه...بدونید پایین ترین آرزوها رو داره، و بدونید که الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن رو ندیده و گوش نکرده، خدا با این همه عظمت، ما ازش یک پر کاه بخواهیم، این خیلی زشته درست نیست، باید ارزش و جایگاه و مقاممون رو ببریم بالا تا بتونیم چیزهای بزرگتری از خدا بخواهیم...
هر کاری اولش سخته فقط باید ابتدای کار رو محکم گرفت و ایستادگی کامل تا رسیدن به نتیجه رو داشته باشیم بعد از اون همه ی کارها آسون میشه...
این وعده خداست که بعد هر سختی، آسونی هست، تلاش کنید و اگر کم آوردید مولتی دیلی و مولتی ویتامین بخورید که در روز بخاطر بعضی ضعف های جسمی کمکتون میکنه...
برای همتون آرزوی موفقیت، پیروزی و شادکامی رو دارم...


محمد صفری ۲۸ ساله ساکن تهران منطقه ۱۴ خیابان پیروزی

 

وب سایت ایمیل  
 

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

کلیک کنید:

ادامه نظرات ارسال شده برای « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن »

 محسن مسعودی پور کیست؟

عکس نظرات ارسال شده - بخش اول

عکس نظرات ارسال شده - بخش دوم

 

 

همه ما دوست داریم که پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنیم ولی فقط افراد کمی موفق به چنین کاری می شوند، چون اکثر افراد عقاید و باورها و برنامه ریزی های ذهنی لازم برای جذب پول به زندگی شان را ندارند و یا هیچ آگاهی و دانش و تجربه ای از تجارت و خرید و فروش و علوم ثروت ساز کف بازار ندارند. 

هر تغییر جزیی در دانش و آگاهی های شما حوادث و اتفاقات جدیدی را در زندگی شما رقم خواهد زد. پس با گوش دادن به این فایل های قدرتمند می توانید شروع تغییرات را بلافاصله مشاهده کنید و  در نهایت شغل رویایی و ایده آل خودتان را بسازید.

این پکیج و سایر محصولات آموزشی موجود در این سایت حاصل ۲۵ سال تجربیات شخصی در تلاش مداوم برای کسب درآمد بوده و حاصل ۱۱ سال تفکر و تحقیق و مطالعه و فعالیت اقتصادی هدفمند و اثر بخش است لذا با جرات اعلام میکنم که نمونه این محصول را در سایر فروشگاه های اینترنتی پیدا نخواهید کرد.

 

دوستان خوبم هر کسی که میخواهد این پکیج را تهیه کند ولی هنوز اقدام قطعی نکرده، باید بداند که ضرر داشتن باورهای مخرب و بیمارگونه در زمینه کسب درآمد و ثروت و همچنین عدم اطلاع از آنچه در بازار بین ثروتمندان در جریان است روزانه میلیون ها تومان برای او تمام میشود.

این روش هاآن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را یاد می گرفتید تا خیلی زودتر به درآمد و شغل و کار و کسب  دلخواهتان دست می یافتید!!!. 

شما به آن چیزی در آینده می رسید که امروز آموزش میبینید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در آموزش های گذشته شما دارد و آینده مالی شما را علومی میسازد که امروز فرا میگیرید.  

 

 

پکیج دانلودی «سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن» تشکیل شده از: 

 

فصل اول _  وجود ثروت ساز 

۱) قدرتمندترین کتاب ثروت pdf و صوتی ایران « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » در قالب ۴۰۰ صفحه pdf و همچنین ۷۴۰ دقیقه کتاب صوتی « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » (برای معرفی بیشتر این کتاب «اینجا» رو میتوانید کلیک کنید).

۲) فایل صوتی آیات و روایات ثروت ساز. ( شامل ۳جلسه )

۳) فایل صوتی اسامی ثروت ساز خدا.

۴) فایل صوتی خطر مسئولیت نا پذیری ما.

۵) فایل صوتی ان.ال.پی چیست؟

۶) فایل صوتی رابطه خدا با خواسته های ما.

۷) فایل صوتی احساس گناه.

۸) فایل های صوتی ۱۵۷ باور انسان فقیر و ۱۵۷ باور انسان های ثروتمند. ( شامل ۱۲ جلسه)

۹) فایل های صوتی ۴۰ تفاوت بنیادین انسان فقیر و ثروتمند . ( شامل ۳ جلسه)

۱۰) فایل صوتی کسب و کار مستطیلی و مثلثی ( معرفی دقیق اصول کسب و کارهای انسان های فقیر و ثروتمند)

۱۱) فایل صوتی افراط و تفریط ممنوع.

۱۲) فایل صوتی نکات مهم در هدفگذاری ( آسیب شناسی در انواع هدفگذاری ها )

۱۳) فایل صوتی ایمان ثروتمند کننده

۱۴) فایل صوتی اشتباهات بزرگِ مسیر ثروتمندشدن

۱۵) بعلاوه ۱۴ فایل صوتی تکمیل کننده مباحث 

 

فصل دوم _  مباحث مالی و کاربردی کف بازار 

۱) ثروت چیست و چگونه بدست می آید؟ 

۲) « استقلال مالی » چیست؟ 

۳) « دست خالی » از کجا شروع کنیم؟ ( راه حل پیشنهادی که تست و تجربه شده ) 

۴) اگر از کارمان ، حقو ق ، شغل ، رئیس ، شرکتمان و ... راضی نیستیم چه کنیم؟ 

۵) آیا با شغل کارمندی میتوان ثروتمند شد؟ 

۶) چگونه میتوان از کارمندی یا کارگری به « سرمایه گذار » تبدیل شد؟ 

۷) سود مرکب ( قانون ثروتمند شدن ) 

۸) ضرر مرکب ( قانون فقیر شدن ) 

۹) چگونه در بازار « سرمایه گذاری » کنیم؟ 

۱۰)نحوه سرمایه گذاری هایمان و شرایط آن که « ضرر» نکنیم چیست؟ 

۱۱)آیا با پول فروش خانه ای که در آن سکونت داریم، میتوانیم سرمایه گذاری کنیم؟ 

۱۲)معرفی اجمالی شرایط اقتصادی ایران ، چین ، امارات و ... !!! 

۱۳)برای شروع کسب و کار دلخواه مان از « وام » استفاده کنیم یا « قرض » ؟ 

۱۴)ما پول قرض بدهیم یا نه؟ 

۱۵)با چه شرایطی میتوان به افراد پول « قرض » داد؟ 

۱۶) آیا برای ثروتمند شدن « شراکت مالی » خوب است؟ 

۱۷) کی میتوان « ضامن » افراد شد؟ 

۱۸)« چک » چه جایگاهی در کسب و کار دارد؟ 

۱۹) شرایط کار کردن با « چک » ؟ 

۲۰) « نزول دادن » و « نزول گرفتن » چه نقشی در مسیر ثروتمند شدن ما دارد؟ 

۲۱) وقتی مسائل را میتوان با شیرینی دادن ( رشوه دادن ) حل کرد، چه کنیم؟ 

۲۲) جایگاه « اعتماد در بازار » کجا است؟ 

۲۳) چگونه در بازار میتوان به افراد « اعتماد » کرد؟ 

۲۴) در مسائل مالی سفت باشیم یا نرم ، چرا؟ 

۲۵)« برند » چیست و آیا لازم است که « برند سازی » کنیم؟ 

۲۶) فرق « درآمد » و « دارایی » در چیست؟ 

۲۷) با چه شرایطی باید پول ببخشیم تا کمبود درآمد و گیرهای مالی ما برطرف شود؟ 

۲۸) از پولتان در مقابل « ۳ دسته » همیشه محافظت کنید!!! 

۲۹) آیا « مهاجرت » ما را ثروتمند تر میکند؟ 

۳۰) آیا « خطرات مثبت اندیشی » را شناخته اید؟ 

۳۱) آیا به تمامی « ۵۷ قانون طلایی » باید عمل کنیم؟ 

۳۲) آیا تمام تکالیف پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن را باید بکار بست؟ 

۳۳) چرا تعداد فقرا در کل تاریخ چندین میلیون برابر ثروتمندان است؟

۳۴) چرا ثروتمند شدن تا این حد آسان است و فقط ۵% افراد متوجهند؟ 

۳۵) چرا در عمل به دانسته هایمان گاهی شکست میخوریم؟ 

۳۶) معجزه کار پاره وقت 

 

فصل سوم _ کسب و کارهای مستطیلی و مثلثی 

این فایل در بر گیرنده تمامی آیتم ها و تفاوت های دقیق و جزیی کسب و کارهای یک انسان فقیر با یک انسان ثروتمند است و همچنین معرفی تخصصی کسب و کارهای انسانهای ثروتمند و انسانهای فقیر میباشد. لازم به ذکر است که این فایل در نوع خود برای کسانی که میخواهند یک کسب ثروتمندانه و ثروت ساز را برای اولین بار و یا چندمین بار راه اندازی کنند بی نظیر است و برای اولین بار در کل فضای مجازی ارائه شده است. این فایل تخصصی و بدون مشابه سایت مسعودی پور است و در خصوص کسب درآمد و ثروت دلخواهتان بی نهایت راه گشا است. 

 

فصل چهارم _ چگونه در کمتر از یک سال فروش تان را تضمینی ۲ تا ۱۰ برابر کنید؟ ( شامل ۱۰ جلسه ) 

در این ۱۰ جلسه آموزش هایی ارائه میگردد که با بکار بستن آنها در حرفه دلخواه خودتان هر چه که باشد ، فروش و درآمد شما میتواند به شکل تضمینی چندین برابر همکارانتان بشود. آموزش های این دوره تماماً تست شده و تجربه شده می باشد و نتایج خیره کننده و ثروتمند کننده این آموزش ها بارها و بارها در کف بازار ثابت شده است. 

 

فصل پنجم  _  چگونه دست خالی کسب و کاری چند میلیونی بسازیم؟ ( شامل ۸ جلسه ) 

در این جا به معرفی یک ماشین پولسازی و یا همان یکی از چاه های نفتی مان می پردازیم که مباحث آن کاملا و ۱۰۰% تجربی و آزموده شده است و برای آن دسته از نخبگان ثروت جویی است که بارها پرسیده بودند « بدون هیچ سرمایه ای چگونه و از کجا برای پولدار شدن شروع به کار کنیم؟ ». 

در این روش شما هم میتوانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای و کاملا دست خالی کسبی خارق العاده را تجربه کنید و این راهی است که خود من آن را آزموده ام و نتایج آن را دریافت کرده ام.  

فصل ششم _ بزرگترین و آخرین اشتباه مالی من ، که برای شما ۱۴ نتیجه شگفت انگیز آموزشی و تجربی کف بازار را در بر دارد. 

 

 دقت کنید : اگر علاوه بر فایل های صوتی، فایل های ویدیویی جلسات رو نیز خواستار باشید باید نسخه پستی این محصول را تهیه نمائید. برای تهیه نسخه پستی پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن  «اینجا»  را کلیک نمائید. 

 

در اینجا میخواهم از شما دوست خوبم دعوت کنم که ویدیوهای رایگان زیر را حتماً تماشا و یا دانلود نمائید ( روی لینک ها کافی است کلیک کنید):

بسیار آموزشی: « اصلی ترین موانع جذب ثروت »

افزایش روزانه سرعت ثروتمند شدن افراد

حس کمبود پول

مدار ثروت

داستان باورهای من و تو

ایمان ثروتمند کننده

چگونه با ضمانت درآمدتان را ۲ تا ۱۰ برابر کنید؟

ذهن شما چه رنگی است؟

کی ما ثروتمند میشویم؟

قوی ترین و موثرترین « قوانین معنوی کسب ثروت »

چگونه به اهدافم رسیدم ( کلیپ عملی )

 و

 _ برای دیدن تمامی ویدیوهای رایگان ما اینجا کلیک نمایید .

 

 

 

سوالات شما

 

سوال شما: شما به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟ 

اگر من درآمدهای متنوع و بالایی دارم دلیل نمیشود که تمام تجربیات و دانسته های حاصل یک عمر خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم. در واقع من دانش و تجربیاتم را به راحتی و رایگان به دست نیاورده ام که بخواهم آن را رایگان در اختیار همگان بگذارم. یک مثال میزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از این قبیل تبلیغات هم هیچ احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

سوال شما: چرا قیمت محصولات شما بسیار مناسب است؟ 

کامل ترین و جامع ترین محصول کسب درآمد و ثروت را با مناسب ترین قیمت برای تمام کسانی که خواهان تغییر زندگی شان هستند را به لطف خدا آماده و ارائه کردم. قیمت پکیج و سایر محصولات سایت را به گونه ای تعیین کرده ام تا محصولات در دسترس همه باشند و هر کسی که بخواهد تغییر کند بتواند محصول جامعی را در این خصوص براحتی تهیه نماید. از طرفی دیگر این توانایی و دانش و تجربه های کف بازار را در خود میدیدم که پکیجی بسیار جامع تر  و کامل تر را نسبت به سایر پکیج های موجود که نیازی به آپدیت نداشته باشد ( و از طرفی مدام نیاز به تولید زنجیره ای پکیج های متوالی لازم نباشد ) و حرف اول و آخر را هم در آن زده باشم ، را برای تشنگان تغییر و پیشرفت فراهم کنم ، لذا اقدام به تولید و ارائه این پکیج نمودم. سعی من بر این است که همواره مناسب ترین قیمت ها را به جهت رضایت مشتریان ، برای آنها لحاظ کنم. چون سرمایه اصلی برای من رضایت جامع دارندگان محصولاتم است. 

سوال شما: آیا با خرید « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » ، نیازی به خرید سایر محصولات سایت هست؟ 

خیر، پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن شامل تمامی مطالب و محتواهای موجود درسایت میباشد و با خرید آن نیازی به خرید هیچ یک از محصولات سایت ندارید. 

سوال شما: کی از پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن نتیجه میگیریم؟

این امر بستگی به عملکرد صحیح شما در یادگیری و تعهد شما در بکارگیری درست آموزش ها دارد و همچنین بسته به نقطه صفر افراد زمان رسیدن به درآمد ثروت دلخواه شان متفاوت میگردد.

ولی تضمین می کنم چنانچه آنچه در پکیج سیر تا پیاز ثروت آموزش داده ام را درست درک کنید و درست هم بکار ببندید ثروتمند شدن شما امری قطعی است یعنی ثروتمند شدن تان دیر یا زود خواهد داشت ولی سوخت و سوز نخواهد داشت.

باید این نکته را عنوان کنم که قرآن هم به عنوان جامع ترین و کامل ترین کتاب سعادت بشری ، کتابی است که به شرط درک صحیح و بکار بستن آموزه های آن شما را سعادتمند خواهد کرد و صرف خواندن بدون تامل و عدم بکارگیری اصول آن نجات و رستگاری و سعادتی در کار نخواهد بود.

البته باید یادآوری کنم که اگر واقعاً قصد دارید ثروتمند شوید راهی غیر از پیگیری این آموزش و تجربیات نیست منتها ،

اول) محصول کامل و جامع را تهیه کنید تا در زنجیره تهیه محصولات متوالی گرفتار نشوید و محصول نیازمند آپدیت نباشد.

دوم) آموزش ها را خیلی جدی و درست فرا بگیرید.

سوم) متعهد باشید که تمام تلاش لازم را انجام دهید.

چهارم) در طول آموزش و تلاشتان برای ظهور نتایج زودتر ، همواره شاد و آرام و صبور باشید. و از افراط و تفریط ها که در پکیج آموزش داده ام اجتناب کامل کنید تا نتایج خیره کننده آموزش ها را بتوانید بصورت عینی هر چه زودتر مشاهده کنید. 

نکته خیلی مهم : هیچ حد و مرزی برای کسب درآمد و ثروت از این پکیج وجود ندارد، به شرط آنکه خودت متعهد شوی تمام آنچه در این پکیج بیان میشود را بدون چون و چرا با جان و دل از صمیم قلب بطور کامل قبول کنی و تمام تمرینات جذاب و راحت آن را با شور و حال انجام دهی و بارها و بارها آموزش های آن را تکرار کنی تا نتایج حتمی و مسلم آن در زندگی و درآمدت و کسب و کارت پیدا شود.  

بعضی افراد می‌خواهند یک شبه معجزه شود و نتایج فوق العاده ای رخ دهد. و یا فکر می‌کنند اگر پکیج را بخرند بلافاصله اتفاقات عجیب و غریبی در زندگی و کسب و کارشان رخ میدهد. اما باید بدانید که یک شبه هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و همه اتفاقات همیشه آرام آرام رخ میدهند که اگر غیر از این بود، الان تمامی مردم ثروتمند شده بودند. شما فقط وقتی به نتایج می‌رسید که ابتدا کل آموزش های این پکیج را تمام وجود باور کنید و به آن ایمان بیاورید ( رسانیدن شما به این ایمان بر عهده من است که در متن آموزش های پکیج است ) و از طرفی متعهد به اجرا و عمل و تلاش باشید. همان راهی که من و دانش آموختگان موفق من رفته و میروند.

تاکید میکنم که شک و تردید اجازه نخواهد داد که شما بتوانید نتایج لازم را ببینید. وقتی به این یقین و تعهد و اطمینان برسید که تنها راه کسب ثروت دلخواه شما، آموزش های جامع و کامل این پکیج است ، همین اطمینان به شما اجازه میدهد، به جای شک و تردید، فقط و فقط به آنچه در پکیج بیان شده عمل کنید و آنقدر ادامه دهید تا نتایج اولیه عینی به نتایج عظیم و خیره کننده مبدل شوند.  

سوال شما: تا کی باید بر روی آموزش های پکیج کار کنیم؟

همیشه. شاید عجیب به نظر برسد. ولی مثالی هایی ساده میزنم تا مطلب روشن تر شود. این سوال مثل این است که بپرسید:

تا کی باید نماز بخوانیم؟

تا کی باید مسواک بزنیم؟

تا کی باید اتومبیل مان را کارواش ببریم؟

همانطور که دهان و دندانهای ما هر روز آلوده میشوند و باید هر شب آنها را تمیز کنیم و همانطور که هر هفته اتومبیل ما کثیف میشود و نیاز به کارواش دارد و همانطور که هر چند ساعت روح ما دچار کاهش سطح فرکانس و انرژی مثبت میشود و نیاز به نماز و شستشو و شارژ شدن از طریق اتصال به باتریهای انرژی فوق قدرتمند خداوند دارد و ... درست به همین دلایل مشابه ، روح ما هم برای کسب ثروت و تنظیم شدن با فرکانس ثروت نیاز به آموزشی قوی و دائمی دارد تا سطح انرژی و فرکانسی آن بالا و متناسب با جذب ثروت بماند. لذا دوست خوبم وقتی این مسیر هیجان انگیز بازی جذب ثروت را آغاز میکنی به شنیدن آموزش های این پکیج همیشه احتیاج داری. لذا هر وقت که احساس کردی سطح انرژی تو کاهش پیدا کرده است فورا باید به پکیج و آموزش های قدرتمند آن مراجعه کنی. دقت کنید که اگر یکسال مسواک نزنید چه بر سر دهان و دندانهای شما خواهد آمد پس هر گاه پکیج را کنار بگذارید همین بلا میتواند بر سر اوضاع مالی و اقتصادی تان حاکم شود. 

 

ادامه سوالات در لینک زیر:

سوالات متداول شما ( روی جمله کلیک کنید )

محسن مسعودی پور کیست؟ ( کلیک کنید )

 

 

کسانی که تمایل به دریافت پستی این محصول دارند، میتوانند در همین سایت از قسمت پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن برای خرید پستی » تقاضای خریدپستی نمایند. در خرید پستی محصول ،علاوه برفایل های صوتی،فایل های ویدیویی جلسات نیز با کیفیتی بالا به محصول اضافه شده است. محتوای پستی، از طریق پست پیشتاز حداکثر در مدت ۱ الی ۳ روز کاری در اقصی نقاط ایران بدست شما خواهد رسید. پکیج پستی در تهران و مراکز استانها یکروزه تحویل درب منزل و رایگان خواهد بود.

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

لطفا gmail خود را هنگام خرید به صورت صحیح و حروف کوچک بدون www وارد کنید، چون لینک دانلود به gmail شما ارسال خواهد شد. از طرفی بعد از خرید شما نیز بلافاصله لینک های دانلود از طریق خود سایت هم در اختیارشما قرار میگیرد که به راحتی میتوانید از طریق خود سایت هم در لحظه خرید بلافاصله دانلود را آغاز نمایید. توصیه می کنم که اگر تعداد لینک ها زیاد است برای آسانی بیشتر می توانید تمام لینک ها را در نرم افزار دانلود منیجر کپی کرده و به نوبت آنها را دانلود نمایبد.

از طرفی ممکن است که لینک های دانلود به پوشه spam شما ارسال شود پس حتما پوشه اسپم رو نیزکنترل نمائید.

برای مشاهده موفقیت آمیز بودن خرید از قسمت پیگیری سفارش هم میتوانید استفاده کنید. 

 

 محسن مسعودی پور - محقق و مدرس مسائل مالی و نویسنده قدرتمندترین ترین کتاب ثروت « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » و خالق پکیج موفق و بی نظیر  « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » 

 

برای تماشا و یا دانلود تمامی ویدیوهای رایگان اینجا را کلیک کنید.

 

     « ما همواره کنارتان می مانیم »

sms یا سوالی دارید:  ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

تماس در تلگرام:        ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱ 

( پاسخگویی تلفنی فقط ساعات اداری ) 

 

کلیک کنید:  سوالات متداول شما از ما 

               محسن مسعودی پور کیست؟ 

  

                                                    

ضمانت ما ، پشتیبانی پیوسته از شما بعد از خرید تا حصول نتایج است

                                                                                                                پشتیبانی پیوسته: ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

 

دوست عزیزم  « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن » در نوع خود از نظر محتوا و شیوه بیان مطالب و جامع و کامل و تجربی و کاربردی بودن منحصر بفرد است ( چون حاصل ترکیب عمیق دانش با تجربه های ارزنده ۲۵ ساله کف بازار محسن مسعودی پور است ). پس اگر شما واقعا قصد درآمد بالاتر و کسب ثروت بیشتر را دارید بدانید که مطمئن ترین و کوتاه ترین و سریع ترین مسیر آزموده شده را انتخاب کرده اید . با اطمینان حرکت کن. دانش آموختگانمان شاهد و گواه صدق مان هستند.

این یک فرصت است که من در اختیارت میگذارم!

بطوری که دیگه هیچ وقت نگران چگونه پول درآوردن و کسب ثروت نباشی!

همواره شاد، سلامت و بی نیاز باشی!

خیلی واقعی!!! 

یک فرصت واقعا استثنایی و کم نظیر!

یک فرصت طلایی!

فرصتی که یک تحول بزرگ رو در تمام جنبه های زیر قطعا می تونه بهت هدیه بده ...

در زندگی ات …

در کسب و کارت…

در وضعیت مالی ات …

در دستیابی به هر خواسته و هدفی که داری…

فقط کافیه تجربه و دانشم را در سراسر پکیج خوب کار کنی

مصمم و جدی گام هایی رو که بهت آموزش میدم رو اجرایی کنی.

قرار نیست که من جادو یا فرمول های عجیب غریبی بهت یاد بدم که هیچ کمکی هم نمیتونه بهت بکنه...

باید جدی، مصمم و متعهد باشی.

راحت نیست ولی واقعا ساده است.

اگر آماده ای عالیه!

اگر نه هم ، که بی خیالش زندگی کنونی ات رو باز ادامه بده.

بدون که منِ من بهت تضمین میدم که این پکیج بهت جواب میده ، اگر خوب درک و اجراش کنی. 

مطمئن هستم اگر مصمم و جدی باشی از این دوره هم نهایت لذت رو می بری و هم تحولی بزرگ رو به زندگیت میدی!

با ایمان، یقین و تعهد، این دوره را تهیه و بلافاصله آموزش رو شروع کن.

حتی اگر یک ساعت زودتر به استقلال مالی و آرامش ذهنی درباره پول برسی، باز هم بسیار ارزشش را داره. 

تک تک ساعت‌هایی که صرف آموزش‌های این دوره می‌کنی، قطعا زندگی میتونه برات بسازه که نتیجه اش از تمام سالهای پر مشغله زندگی‌ات برات بهتر و پر بارتر باشه. 

 

 

  

sms یا سوال:         ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

تماس در تلگرام:    ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱  

( پاسخگویی تلفنی فقط ساعات اداری )

 

 توجه : چنانچه بجای خرید از داخل سایت تمایل به خرید محصول به شیوه « کارت به کارت » دارید کافی است مبلغ قیمت محصول را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۹۴۳۸۱۷۷۷ بنام محسن مسعودی پور کارت به کارت نموده و سپس با شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک و یا تماس حاصل فرمایید.

           

« از وقتی که برای آبادانی زندگی خود و خانواده محترمتان گذاشته اید سپاسگزاریم »

 

دانلود فایل های« جامع و کامل ترین پکیج آموزشی کسب درآمد و ثروت  »که قطعا میتواند زندگی شما رو دگرگون کند: 

نظرات (۱)

  • پوریا قلعه
  • سلام دوست من
    خوبی؟ صبح روز پنج شنبه ات بخیر
    لایک و دنبال شدى... (اگه جعبه دنبال شدنت فعال باشه)
    ببین میخوام ی پیشنهاد ویژه بهت بدم.
    برو اولین مطلب وبلاگم ثبت نام کن
    ثبت نام کردی با شماره ام تماس بگیر بهت بگم چطور عضو گیری کنی.
    میتونی بدون سرمایه اونقدر همت داشته باشی عضو گیری کنی که ماهانه درآمد میلیونی به ارمغان بیاره!
    با تشکر پوریا قلعه 09206803737
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی